2 Sep 2013

31 Ogos 2013-->> Eady Azman~ Nikah

Orang sibuk pegi jejalan aku sibok gi kawin. Eh! Bukan aku kawin tau. Aku dah kawin mana mungkin bole kawin lagi. *rasa nak kena lempang bolehlah* 

Majlis diadakan di Taman Tasek, Johor Bahru. Belakang jek dengan kedai makan asam pedas yang agak famous tu.. Hewhew.. *tetiba rasa lapo*


Okey, ni pengantin perempuan. Nama dia Ayu. Ayu ni kira ada darah2 cina sebab mak dia Cina, ayah dia melayu. Muka Ayu tak berapa nak cina sangat tapi kalau adik beradik dia memang macam cinalah. Putih melepak2 rasa cam nak bagi penyepak *oohh.. Beranilah sangat ken??*


Inilah Eady Azman a.k.a sepupu aku. Dia cuma ada dua orang jek adik beradik, dua2 lelaki. So, ni kira yang sulung. Umur baru 28 kot! *penyakit pelupa dah datang. Adik dia baya aku.. Lelaki jugak. Muahaha.. 



Tengok2.. Cuci mata korang. Kot2 ada yang korang kenal ke.. Yang kenal jek boleh, yang berkenan tu minta maaf awal2 hokey!! 


Haa.. Yang ni pulak my cousins. Baju biru dengan putih ni single mingle lagi. So, masih dalam jualan. Bahahaha!! *gile keji punya ayat* Yang tengah2 tu sorry okey dah sold out. Sape berkenan yang single mingle tu boleh contact aku. Hewhew..
Sambung lagi tengok pengantin. Ni sesi salam menyalam. Dah selesai akad nikah hanya dengan sekali lafaz jek. Cayalah.. Baru boleh geng with my hubby. Miahaha... Padahal malam sebelom nikah tu hubby and me dengar dia terkumat-kamit menghafal. Tapi saja jek dok buat2 macam tak dengar. Wakaka!! *lakonan mantop* 


Time to sarung menyarung.. Suang suami dapat  cincin, isteri pulak dapat gelang emas. Wah.. Syok. *teringat masa nikah dulu. Haha!! 


Habis semua gambar orang aku edit. Banyak betol masa kau sampai buang2 macam tu semata2 nak edit mengedit ken?? Hewhew.. 

Hoho..ada banyak lagi gambar2 yang nak dikongsikan. Hopefully kerajinan ni sampai keakhirnya. Hihihi.. Mr. M please pegi jauh dari sini. Shuhh3!! 





Baju hitam tu ibu pengantin lelaki..


Yea!! Selesai sudah. Akhirnya.. So, sesi salam menyalam pulak. Hewhew..

Next, entry majlis sanding pulak.



No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!