2 Sept 2013

Nafsu makan semakin membuak-buak, apakah??

Ya Allah.. Teruk sangat hokey.. Tak sampai sejam lepas makan aku dah lapo balik. Acaner?? Kate nak diet nih. Erm.. Macam tak menjadi jek nak diet. Huwa.. Apakah?? Semakin lama badan bagai makin di pam2 pulak. Hewhew..

Jumpa orang jek sume mesti akan tegur

"Makin naik badan ni haa.." 

terus rasa sentap, miahaha!! *tak dapat terima kenyataan. Terus jawab

"Orang tengah happy, bahagia memang cengginih" Haa.. Pedas tak kata2 tu. *ada aku kisah*

 Hidup ni jangan suka sangat nak ikut cakap orang. Aku lebey suka buat apa yang aku rasa betul asalkan tidak memudaratkan diri sendiri. Jangan buat benda yang orang paksa korang buat sedangkan korang menyampah gila nak buat. Huhuhu.. Elakkan macam tu. 

So, sebab tu aku tak kisah orang nak kata badan macam tong deram ke ape ken?? Kat rumah aku memang suka masak and suka try benda baru. So, dah masak takkan tak makan pulak kan?? Sape duduk kat rumah aku confirm gemok punya.. Tak percaya?? Kalau tak percaya boley datang rumah tengok Hubby and me, and tak lupa jugak my dad and mom. Hohoho.. Masing2 berlawan2 badan. Miahaha..

Owh.. Perut dah berbunyi lagi. Rasa nak makan lagi. Tapi tunggu hubby lik kang makan sesama. Hoihoi badan.. Bersuka ria kau ye.

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!