11 Sept 2013

Asam Pedas Padang Tembak


Hohoho... Actually, aku sendiri pun tak sure apa nama kedai dia. Tapi disebabkan kedai ni berdekatan dengan Kem Padang Tembak, Kluang. So, aku panggillah Asam Pedas Padang Tembak. Muahaha. 

Owh.. Aku memang suka makan. Nasiblah.. Dah tak kisah lagi pada bentuk badan yang ideal. Choii!! Ni makan 4 orang. Masa tu pak cik aku datang dari Kelantan so kita bawak pi sini. Hohoho.. Sedapnya. Paling best dia punya ulam tu. Sambal manis2 memang ngam lah. Aishh.. Teringat2 pulak. 

Masa ni habis 1 pinggan nasi aku habiskan, lepas tu siap tambah lagi. Oho... hoi! Apa pon tak bolehlah. Rasa dia teringat2 sampai sekarang. Bila boleh makan lagi kan?? *angkat2 kening kat mr. hubby* 

Sapa2 suka makan asam pedas aku cadangkan korang boleh pergi sini. Ini kira kedai best jugaklah. Owner kedai pon baik, tak berlagak. Aku kalau makanan sedap tapi pekerja @ owner dia berlagak memang tak payah haraplah nak pergi. Choii sangat kan?? 

Suke pergi kedai makanan yang makanan terbaik pastu orang2 dia pon baik2 belaka. Masa tu nak makan pon macam oohhh.. syurga sangat kan?? Hakhak!! Oklah. Perut dah lapo, jom makan bihun tomyam!!!

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!