12 Sep 2013

Suka Siasat Menyiasat

Eh! Tidak.. Tidak.. Iolls bukan kepochi eh. Maksud iolls, iolls suka sangat tengok cerita2 yang berunsurkan siasat menyiasat. Macam cerita CSI, kalau kartun pon suke tengok Detective Conan. Hewheww.. Best citer2 dia sebab memang banyak episod. Tengok takkan habis2.. Muahaha...

Dulu masa belajar siap beli lagi DVD Detective Conan.. Pastu tengok kat lappy. Bila dapat tengok dorang selesaikan kes2 tu macam oohh seronok betul. Pastu feeling2 diri sendiri tengah selesaikan kes. Eceh!!

Dulu masa bujang layanlah cerita nih sorang2.. Sekali bila dah kawin rupanya hubby pon ada minat yang sama. Yeaa!! Sekarang dah ada teman nak tengok cerita. Hewhew.. Seronok oohh.. Sape2 yang belom kawin tu iolls nak sarankan korang cepat2 kawin. Seronok tau. boleh share everything. 

So, sapa2 lagi suka tengok cerita berunsur investigate?? 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!