14 Oct 2013

Selamat Hari Raya Aidiladha

Yea2!! Raya!! Oohh.. Jangan terperdaya. Itu masa aku 10 tahun lepas. Miahaha!! Sekarang nih bila usia dah meningkat naik raya pon macam biasa jek. Eh, tapi aku still sambutlah. Hari ni mungkin rasa tak best coz hubby takde. Kena kerja pulak. But, its okey.. Aku jadi bujang hari ni. Cowy ucuxx.. 

My dad dari malam tadi dah balik kampung belah dia. Aku? Tak ikutlah.. Kang ikut sapa nak siap2 kan semua kan. Walaupon hubby kena kerja tetap bagi bekal makanan raya so bolehlah dia feeling2 raya jugak kat sana kan.. My mom pon tak ikut memandangkan keadaan aku nih yang tak berapa so aku tolong2 jek. Bahaha. 


Nampak tak muka aku yang tak bermaya tu.. Hohoho.. Rasa sungguh tiada mood nak raya. Tapi tetap juga aku gagahkan diri drive balik kampung belah my mom. Kalau tidak takkan pula mak aku nak jalan kaki kenn?? Hohohoii.. 

Siapa2 yang buat korban tu selamatlah berkorban.. Pastikan niat kita betul dan bukan kerana nak menunjuk2.. Ishh2.. Tak patot betol. So, dah korban tu bagilah pada mereka2 yang layak. Kadang kesian tengok orang2 yang susah ni. Diorang nak dapat makan sedap2 setahun sekali pon belom tentu so tak salah jika kita berkongsi rezeki yang kita ada. Tapi pastikan semua yang dihulur datangnya dari hati yang ikhlas..

To my hubby, selamat berhari raya diperantauan and hati2.. Takpe.. Malam balik kan jumpa. Kuikuikui.. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!