28 Jan 2014

Kulit Muka Rosak Time Pregnant??

Assalamualaikum..

Dont worry, aku pun alami benda yang sama jugak. Biasanya orang pregnant ni mesti akan naik ruam2 kat muka tapi tak sume lah. Macam aku, aku rasa kulit muka dah sama macam kertas pasir. Takde beza pon. Choii!! *sentap*

Mula2 aku buat tak tau jek. Alah, apa adahal kan.. Halus2 jek pon tapi makin lama rasa tak boleh blah. Malu nak bagi hubby usap pipi aku ni. Oppss!! So, cuba cari penyelesaian dengan menggoogle, tanya orang akhirnya aku pilih guna...


HADA LABO

Aku pakai inilah, amik yang whitening punya bajet nak putihlah konon tapi dah dasar kulit memang cenggitu kan cetaknya nak buat cam mana. Mula2 beli trial set dulu sebab nak cuba ok ke tak. Tapi bila pakai tu rasa macam best jek. Dah habis terus beli yang besar. And FYI, hubby pon sibok duk pakai hari2. Dia kata bestlah lepas pakai rasa kulit bersih jek. Cehh!! Dan2lah kan..

So, aku suggest kat korang try benda nih. Kot2 sesuai kat korang jugak kan. macam aku belum habis satu botol dah rasa sikit kesan dia walhal aku pakai pencuci dia jek. Mana yang macam kertas pasir tu dah start mengering and ada yang dah licin sikit. Cepatlah licin kulit aku nanti boleh bangga2 sikit kalau hubby nak usap2 kan?? Bahaha!!!


No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!