28 Jan 2014

Pindah Checkup Kluang Balik @ Checkup Klinik Swasta??

Assalamualaikum..



I'm in dilemma.. Tak tau apa nak buat bila semalam pergi klinik yang kurang memuaskan. Aku serik giler nak pergi klinik tu lagi. Bukan kerana air gula ok.. But, kerana ketidakpuasan hati aku sebagai pengguna.

Kalau nak patah balik checkup kt Kluang takut macam susah pulak kang. Hoii.. Seriously, i'm tension. Hikhok.. Urmm.. Rasa2 better tak kalau aku checkup kat klinik swasta jek? But, aku belum buat keputusan lagi samada nak bersalin kat gov or private. Huio.. Nak bersalin pun banyak nak kena fikir tau. Lagi2 aku yang cuma tinggal 3 bulan je lagi nak bersalin ni. Huii..

Kalau kita checkup kat gov boleh bersalin kat swasta tak? Atau kalau checkup swasta boleh bersalin kat gov ke? Hurmm.. Risau pulak. 

So, ada lagi masa untuk aku fikir semua tu. Pregnant woman penat and tak berapa nak sihat so beri aku ruang berehat and tido. Hahah!! Hopefully, bangun tido nanti dapat ilham ke kan? ;p

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!