28 Jan 2014

Muka Aku Nampak Macam Student Ke?

Assalamualaikum..

Tadi after balik klinik buat checkup kitorang singgah Jusco sebab aku lapar tahap dewa. So, makan Mushroom Chicken Sizzling Yee Mee. Dah kenyang tu siap tapau Kuey Teow Goreng Seefood lagi ok. Sebab hari ni aku cuti masak ;p

Mau taknya pagi2 kau dah keluar mengadap misi dekat klinik tu 3-4 jam kan. Kau koser? Koser tak koser itulah yang kau kena ngadap eh. Sebelom makan tu aku ajak hubby pi cari MPH Bookstore. Hoii.. Nasiblah sini ada. Tak moh Popular Bookstore, sebabnya??  Sebab aku sibuk sekarang nak cari novel2 FIXI. Novel FIXI nih dekat MPH jek ada. Hoii.. Masuk kedai buku terus rasa heaven.. 

Mata meliar2 cari koleksi FIXI dorang, bila dah nampak jek terus duduk bersila. Yea!! Dapat lah rembat 3 Buah buku. TQ dear.. ;p Masa nak bayar tu cashier tu tanyalah,

Cashier: "Ada kad ahli?"
Me: "Takde.." Sambil tersengih2.

Manalah aku ada, yang ada kad ahli Popular adalah sebab sebelum ni selalu cari kedai Popular jek. Takpe, later2 kita buat kad MPH ok.. Pastu dia tanya lagi..

Cashier: "Kad siswa atau student ada tak?"
Me: Tersenyum and terus geleng kepala.

Hailah adik, muka akak ni nampak youngie2 sangat eh.Terharu tau akak.. ;p Hahaha!! Dalam hati terfikir adik ni tak nampak ke perut aku yang memboyot nih? Erm.. takpelah.. Biarlah, yang penting aku nampak youngie2.. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!