28 Jan 2014

Last Year Story V2

Assalamualaikum..

Baru terkedek2 nak story mory part 2 kan?? Dasar teettt!!! Bahaha.. Oh ye, rasanya version 2 ni gambar dah tak banyak nak share. Ikutkan banyak tapi aku share mana yang ada muka aku jek. Ofcozlahkan dah nama pon blog sendiri. Yang lain buat blog sendiri ek ;p


Wahh.. Majlis sanding kau ke??!! Eh! Bukan2.. Aku tumpang jek. Pengantin ajak bergambar tadi jual mahal, pengantin pergi jek makan berdamai terus aku serbu sini. Hikhik!! Pastu terus ramai jek naik sini nak bergambar jugak. Hoii.. Malu le teww.


Sini best ada buai.. Oh, esok baby kalau dah keluar tak moh buai2 ea.. Esok2 susah nak berjalan tau baby nanti bila nak tido jek nak berbuai. Takpe nanti minta papa buai paling terbaru eh. *pakai tangan* Hahaha!! --> Gojes tak aku dah berangan baby panggil papa mama, eh baby kita sukati kita ar.. ;p


Eh, kulit aku tak gelap sangat tau. Tapi oleh kerana pencahayaan yang melampau nih buat aku tak berapa nak gojes pulak. Takpe, dah nak jadi mak budak dah pon. Hopefully esok2 aku dah jadi mak budak i'm still gojes gedevas!

Eh, lupe story pasal majlis nih. Tempat sama dengan version 1 cume pengantin lain. Yang nih jiran kampung nenek aku. Dasyat ok orang kampung sekarang buat majlis tak nak kalah. Eh, apadehal ada duit lantak koranglah..

Ok tu jek gambar yang nak di share. Tata..

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!