27 Jan 2014

Last Year Story V1

Assalamualaikum..


Cuci mata tengok gambar my hubby and me ok. Ohh ye, V1 tu bermaksud version 1. Siap main version2 lagi ko kan? Hooii!! Sorry kerana terlalu lewat mengupdate story nih. Bukannya apa macam biasa penyakit 'M'. M for MALAS DAN MABUK. Bahaha..


Waktu ni mabuk belum begitu teruk and sejak2 berkahwin badan aku memang naiklah kan. Sudahlah ketot pastu badan naik cam membulat jek aku tengok. But i'm still cute ;p


Mesti korang kata minat sangat aku dengan bunga nih. Asik amik gambar dengan bunga ni jek.. Dah takde benda alah lain ke dijadikan modal bergambar. Hooii!! I'm not a model ok. Apa yang ada aku sambar jek!


Ohh.. we're same.. Kau mampu pakai selipar jek?? Haa.. Takkan?? Yelah aku tau korang ni set2 Pavillion jek. Sobs2!! Eh, ade aku kisah? Malam sebelum majlis ni Hubby and me dapat bilik satu untuk tidur sini. Biasalah.. Cousin kesayangan mereka kan?? Choii!! Bahaha!! 


Saje kasi gambar dekat sikit. Hikhik!! ;p


Rasa teringin nak duduk lagi makan berdamai dengan Hubby. So, meh kita duduk walaupun makanan dah habis dah pun. Takpelah.. Eh, tapi tengoklah tu duduk pun senget. Kerusi tu senget yang amat maklumlah atas pasir je kot nih. 


Bajet model *tak berbayar*


Oppss!! Bahaha... Cantik kan?? Cantikkan? Sila angguk ok. Ada lagi posing2 kat this car tapi disebabkan gambar tidak menepati piawaian yang sepatutnya so jadi simpanan persendirian jelah.


Suke dekat gambar ni.. Aww.. So sweetttt...


My hubby suka gambar nih. *motif??*

Lokasi: Homestay Parit Pinang
Tarikh: Tak ingat tapi dalam bulan 9

Recomended kepada sesiapa yang nak buat Majlis kawin yang gempak2 and nak nampak lain dari yang lain. 

So, hari sudah lewat malam.. Aku nak sambung edit and pastu nak pergi Korea(tido) ok. Anyway, thanks to Adobe Photoshop!!

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!