12 Mar 2014

Katil Baby Idaman Kalbu

Assalamualaikum..

Sorrylah sebab korang terpaksa mendengar luahan hati ku. Eceh!! Bahaha.. Oh, aku sekarang ni tengah pening memikirkan tentang katil baby tapi takdelah fikir sangat pon. ;P

Aku nak katil tu nanti semestinya warna putih sebab senang nanti aku nak match dengan apa2 pon. So, kot2 tahun akan datang dapat baby girl pulak so kita recycle jek katil yang sedia ada tu. Jimat kan??


Ohh.. Gila aku tengok design katil yang ini.. Ucux!! Kita nak ni!..


Yang ni boleh2 lah.. Takdelah gila sangat sampai nak buat lompat bintang ke apa kan
 ;P


Yang ni pulak aku copy gambo ni dari laman web IKEA kot. Yang ni kira my second choice. Aku masih tergila2 kan katil yang pertama tadi. Tapi kalau dapat yang ni pon dah kira ok pada aku. 

Masing2 ada citarasa tersendiri kan? So ini citarasa aku tolong jangan kondem. Bahaha!! 

Tapi kan korang aku pon not sure sempat atau tak aku nak membeli katil ni. Kuikuikui.. Mau tidaknya lagi seminggu kandungan aku nak masuk 8 bulan. Hoii.. Gila kau. Dah sarat sangat dah tu lagi pon nak beli kat IKEA aku kena melangkau laut pergi ke Singapore sana. So, memang jawabnya tak kuasalah kan. So, penyelesaiannya memang kirim Ucux aku jelah pegi beli sorang2.. Bolehkan?? *sambilkelipmatabanyakkali*

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!