25 Apr 2014

Expo @ Singapore

Assalamualaikum..

Memanjang jek kitorang ni mengejar Expo kan? Mana ada Expo memang akan ada muka ko ke? Eh, sentap sangat kalau korang berkata begitu pada hamba. Ceh!! 

Takdelah semua tempat yang buat Expo kitorang pegi kan.. Kalau kat KL ada buat aku pegi jauh kot. Kecualilah kalau kebetulan memang tengah bercuti and nak berjalan ke apa kan? Expo @ Singapore ni aku tak pergi pon, gila ko. Aku dah sarat kot, kuasa pulak nak berjalan kan?? Lagipun, memandangkan Mr. Hubby kerja sana so kita kirim jek oklah kan? Lagi pon aku tak sentap pon tak dapat pergi, i is ok jek.. ;P

Masa Expo ni Mr. A i balik awal, pukul 4 dia dah balik. Eh, ko ni kejap Mr. Hubby, Mr. A, ucuxlah.. Mana satu ni??! *Eh, sukati iolls lah kan.. Bahaha.. Kejam ok Mr. A ni, masuk keje 10.30 am pastu pukul 4 ko dah cabut keje kan.. Wahh.. seronok sangat tu. Sampai2 dia tunjuk gambo ni. Dia kate tak ramai pon orang.. Tak macam masa kat JB aritu. 


Suruh Mr. A pegi sini semata2 suruh tengok katil baby murah2.. Sebab banyak tengok kat luar harga dalam Rm200 ke atas. Eh, aku kena beli 2 ok, so kenalah pandai budget kan. Actually satu aku nak beli yang kayu, cantik sikit kan? And another one nak yang biase macam bawah2 ni.



Tapi frust coz kat sane pon lebey kurang jugak harga dia. Kahkah!! Eh, tak usah nak beli memahal sangat lah kan.. Berbelanja tu biarlah ikut kemampuan betul tak?? Jangan sampai jadi "biar papa asal bergaya". Kekeke..


Ni kayu punya.. Tapi aku lebih prefer warna putih..



Eh, sorry.. Gambo tak teratur pulak..


Ini pon ade jugak..






Last2 hubby i beli yang ni jek. Kekeke.. Eh, oklah kan daripada warna hijau tu. Iolls tak minat warna hijau. Huhuhu.. So, tinggal cari lagi satu jek lagi. Yang ni amatlah murah ok!! Duit kite pon xsampai Rm200. Haa.. Kitew suke2.. Kekeke.. 


Mr. A tunjuk yang ni. But i tell him kat online boleh dapat lagi murah.. So, tak koser nak amik. Hikhik.. 

Nak share ngan korang pasal persiapan baby ni kan. Macam aku, aku beli tak banyak sangat lagi. Aku beli yang mana penting dulu. Macam baju untuk new born tu pon aku tak beli banyak mana sebab orang kata baby cepat membesar.

Lagi pun masa dalam pantang pon bukan boleh ke mana2 kan. Terperap lah ko dalam rumah tu. Bahaha!! So, tak payah nak shopping beriya2. Agak tak cukup kang oder jek kat laki korang. Kekeke.. Pastu kang dah lepas pantang baru shopping barang baby yang lain. Haa.. Kan? Kan?? 

 So, silalah ukur baju di badan sendiri.. Ye ke idok????

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!