23 Apr 2014

Mimpi Mengarut, Ngeri..

Assalamualaikum..

Korang pernah tak mimpi mengarut, ngeri atau sebagainya? Aku ni jenis orang yang kalau tidur tu jarang mimpi. Tapi kalau mimpi tu memang mengarut2lah. Haha!! 

Macam baru2 ni aku mimpi ngeri woo.. Gile ko tak ngeri, mimpi bunuh2 kot. Haha!! Pastu story mimpi tu macam pembunuhan bersiri. Aku rase macam derr!! Apesal plak boleh mimpi benda2 mengarut ni. I is tatot ok.. 

Story mimpi tu macam, aku dalam kelas kot but not surelah sekolah or dalam kolej. Lepas tu aku duduk dalam bilik tu paling belakang sekali then bermula daripada kawan yang duduk sebelah aku tu. Dia yang 1st kena bunuh, Pastu belum sempat nak cek apa2 tetibe sorang lagi kena bunuh. Pastu semua yang kena bunuh tu orang2 sekeliling aku, terus macam hoii!! 

Eh, dalam mimpi tu memang rasa real habis ok. Terus cepat2 terbangun. Eh, dah takde mimpi yang best2 ke sampai mimpi bunuh2 pulak kan? Huii.. Seram tau. Cubelah mimpi iolls pegi dating dengan Ucux ke, apa ke.. Bestlah jugak. Huhuhu.. 

Tapi yelah kan, mungkin masa tu terlupa baca doa ke apa kan? Tau2 jelah setan ni ade jek mana2. Paling favorite sebelom tidur suka baca macam2.. Aku jenis bukan letak je kepala atas bantal pastu hanyut. Tak ok. Aku mesti kena golek2 dulu, berangan ke apa.. Dah lama baru dapat tidur. So, before tidur macam2 lah aku akan baca. Segala surah keluar kot. Lagi2 kalau dah tetibe rasa takut sendiri kan. Bahaha!! Kadang tu otak sendiri suka fikir bukan2. Nanti fikir tetiba pandang luar nampak benda lalulah, apalah. Choii sangat kan?!!

Eh, sape suka mimpi pelik2 ni? Kalau ada sharelah jugak.. ;P  

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!