8 Sept 2014

Selamat Pengantin Baru Fieza & Qaiyum!!

Assalamualaikum..

Selamat pengantin baru Fieza & Qaiyum.. Semoga bahagia hingga jannah. Lebih dimurahkan rezeki dan dipermudahkan dalam urusan seharian. Aku doakan jugak agar korang cepat dapat zuriat ok! Meh kita sama2 kumpul harta (anak). Haha!!

Sebenarnya perkahwinan ni antara my bff and my ucux bff. Kiranya pengantin laki tu kawan ucux iolls and pengantin pompuan kawan aku. Paling menarik bila dua2 ni adalah pengapit kami masa kami kahwin dulu. See, kalau dah jodoh kan?


Inilah dia pengantin lelaki..


 Cantikkan Pengantin..


Me..


Shuben


My lovely son..


Me with my friends ex form 6 SMKTKB.

Seronok tengok pengantin sampai rasa nak kahwin lagi. Nak cerita ni hari tu aku mimpi aku kahwin lagi. Haha!! Kira shuben aku tu bermadulah. Ciss!! Dasyat betul mimpi.. 

Lama jugak aku kat situ, my mom pulak pergi kenduri kahwin kat JB. Ada sedara kahwin tapi tak berapa rapat lah. Haha!! Selamat.. Tak yah pergi. Tak larat nak berkejar. 

Lepak dengan kawan lama sambil sembang2,gelak2,gosip2.. Hihihi!!

Dengan Nadia



Ex form 6 SMKTKB

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!