4 Oct 2014

Bila Kami Beraya Di Perantauan

Assalamualaikum..

Haha!! Perantauan sangat kan? Perantauanlah jugak sebab my ucux kat Singapore kan.. Hihi!! 

Apa2 pun aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha. My ucux kena kerja so we alls berayalah di sini. Itulah pengorbanan namanya kan. Takpe, yang penting sentiasa bersama. Lagi pun aku tak sampai hati biarkan suami aku beraya sorang2 kat sini. Huhu..

Sebelum apa2 my parent ok with it so tak moh dengar kata2 kurang manis lepas ni. Ok.

Memandangkan beraya sendiri so kita masak sendiri and makan sendiri. Eh! Haha!! 


Okey, menu kami hari ni hasil daripada bertungkus lumus masak malam tadi. Ada Nasi Impit, Sambal Kacang, Sambal Kerang, Lodeh Babat, Rendang Ayam Nogori. Nyummy..

Masak pun lebih so bagi my ucux bawak lebih sikit pergi kerja boleh jamu kawan2 and uncle2 kat situ. Gambar atas tu selepas dah bungkus untuk my ucux. Hihihi..

Ok, so aku nak mohon maaf andai ada tersalah kata, perangai or termakan dan terminum. Moh kita buka buku baru. And aku nak buku warna pink. Eh!!

So, pada korang yang dapat cuti masa raya ni sila gunakan sebaiknya. Masa ni kita boleh luangkan masa betul2 dengan family. Jangan pulak korang merayap tak tentu hala. Hari biasa keluar dengan kawan, cuti keluar dengan kawan, dan hari special camni pun keluar dengan kawan jugak. Haa.. Caner tu? 

Just peringatan untuk semua dan diri sendiri jugak. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!