22 Jan 2015

Vespa Classic

Assalamualaikum..

Dari malam tadi tak tidur lagi akibat penangan kopi. Fuhh.. So, amik masa sekejap taip padam taip padam dan akhirnya ade sikit idea nak curahkan dalam blog ni. Haha!!

Entry kali ni merujuk kepada gambar di bawah.



Smart tak? Classic sangat kan?? Meleleh air liur wooo.. Aku yang gugurl ni pon rasa nak menjejeh air liur. Bayangkan air liur bertakung pastu kau telan macam orang kempunan. Hakhak!!

Serius, dalam banyak2 vespa hubby aku tunjuk ini paling melekat dekat hati. Sekali pandang confirm cair woo.. Bukan sembarang vespa punya. Ni vespa lambreta *tah betul tah tak aku eja* 

Idaman bapak aku. Dulu masa aku kecik bapak aku ada vespa tapi sekarang dia sendiri pon tak tau dah ke mana vespa tu. Mungkin dulu dah jual atau dah hantar pergi timbang kati. Kahkah!!

Warna dia tu sangat menarik macam aiskrim buat aku rasa nak makan. Hihi.. Ni kalau naik bawak pusing2 kampung ke atau ronda2 bandar sure ramai makan hati punya. Ke aku yang makan hati tengak gadis2 terkesot2 kat hubby aku. Ciss!! So, Mr. Hubby.. Jangan berani u nak beli ok!! Nanti hari2 i makan hati.. ;P

Tak silap aku Wak Doyok pon ada vespa kan? Rasanya macam nak jual Rm20k++ Oh, vespa memang harga mahal2 ok. Lagi2 yang limited punya. Tapi Rm20k++ tu no hal lagilah. Yang atas tu.. Kat gambar tu. Aku nak sebut pon tertelan2 air liur dulu. Nasib aku bukan tengah mengandung, buatnya ngidam nak vespa ni pengsan hubby aku. 

Oklah, meh nak bagitau harga vespa ni. Harga dia dalam ringgit adalah Rm40k++!! See.. Rasa nak terkentut dengar kan? Haha!! Tapi vespa ni memang rare lah.. *kata hubby aku. ;P 

Biasa ramai yang pakai vespa biasa tu. Lambreta ni cam jarang nak nampak. So, siapa2 pakai vespa ni memang nampak uniklah kan. My hubby cakap vespa Lambreta ni yang biasa2 pun dah belas2 ribu oii.. Memang taklah kan membelinya. Baik kita beli rumah ke.. Beli tanah ke.. 

Tapi kalau jenis yang dah minat and duit ada apa adahal kan? Janji tak susahkan orang sudah. Janji cukup duit dan senang hati boleh kaut satu. Oklah, penat pulak taip. Nanti ada masa kita taip story lain pulak.



No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!