23 Jan 2015

Sesuatu yang mengejutkan!!

Assalamualaikum..


Nampak apa aku nampak. Yup. Lighter. Mungkin pada orang biasa2 tapi pada aku ia adalah luar biasa. Maunya tidak, hubby aku bukan perokok then why ade lighter dalam kocek baju. Bila selidik2 rupanya kawan dia dengki and masukkan. 

Eh, kenapa kawan u tu? Saja nak buat kita gaduh ke apa? Haha!! Aku memang tak suke orang merokok. Sebab tu bila baru2 kenal terus tanya hisap rokok atau tak? Nasib tak. 

I know my hubby memang tak hisap rokok. Kita boleh tau dari bau. Nafas perokok bau dia lain ok. Dulu masa cintan cintun keluar sampai pukul berapa pagi. Kalau dia sorok2 pon sure kantoi punya sebab mana boleh tahan berjam2 tak hisap rokok kan?

Now pulak dah kawin lagilah mengadap 24 jam. So memang takde maknanya ok. Tapi aku tak kata lah orang hisap rokok ni teruk ke apa. Itu pilihan masing2. Ada pompuan suka lelaki merokok sebab macho katanya. 

Tapi salute jugak dekat sesetengah perokok. Ada tu kadang memahami kita yang bawak anak ni. Bila dia nampak kita dekat dengan dia sure dia akan lari jauh sikit. Tabik spring lah. Tapi ada jugak yang jenis buat bodoh je. Tapi apa2lah labu. Hihihi..

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!