25 Jan 2015

Makan Nasi Minyak Batu Pahat

Assalamualaikum..

Ini cerita last week kot! Lupa sudah. Bff husband zaman merempit. Haha!! not surelah sama baya ngan hubby or tak i just follow je pergi kenduri janji dapat makan. Kahkah!, Buruk perangai.


Gambar aku fefeeling model tu. Gaya tu kalah pengantin. ;P  Padahal aku sorokkan tuala kecik baby AF. Nampak apa aku nampak? Sedih tengok gambar ni sebab aku pendek gila. Haha!! Ya, aku tak nafikan memang aku paling pendek sekali. Dari zaman sekolah kot! Masa sekolah badan aku kecik je macam budak2 sangat. Sekarang je terlebih makan. kikiki.. 




Gambar ni tak sama dengan atas okeh. See, nak tau beza baby AF sorang je bagi riak muka berbeza yang lain semua sama je tak bergerak. Haha!! Masing2 pemalas. Eh, lupa cerita kenduri ni dekat Batu Pahat dekat je dengan BP Mall. Tapi dekat tu takdelah sampai ko nak pergi BP Mall menapak je. 

Aku happy gila masa ni sebab baju ni adalah baju masa kahwin. Kira baju nak pergi rumah belah lelaki. Hubby aku kan orang Muar so sebelum pakai cantik2 kat sana kita pakailah baju sopan2 sikit. Baju ni sebenarnya lip lap lip lap, manik dia penuh dekat bunga2 tapi sebab tempat ni gelap sikit so aku nampak suram. Walau pun dah bersalin anak satu tapi aku boleh pakai lagi baju ni. Yeaa!! lagi satu sebab suka adalah aku nampak kurus.. Hahaha!! 

Aku adalah suka pergi kenduri kahwin sebab aku suka tengok pengantin pakai cantik2, suka tengok pelamin, PALING aku suka ialah suka makan nasi minyak dan lauk dia yang sedap2 tu. Huwa!! Terbayang2 kelazatan dia. Kalau bernasib baik dapat makan lauk kambing tak kiralah kambing golek ke, kambing gulai ke, kambing blackpaper ke. Pergh!! Oh, aku memang suka kambing.. ;P

Ada siapa2 nak kahwin masak lauk kambing tak? Jemput i ye.. Haha!! *tutup muka malu*

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!