18 Feb 2015

Stroller Comel Kiut Miut

Assalamualaikum..


Terpegun? Terkesima? Atau ternganga? Haha!! 

Comel tak stroller ni? Bukan baby je boleh masuk tau, rasanya aku pun boleh duduk dalam tu. Besar sangat stroller ni. Gambar tak berapa besar tapi bila tengok dan pegang depan2 memang macam2 perasaan ada. Tak dapat nak bayangkan betapa uniknya stroller ni. 

Otak aku tak dapat nak fikir macam mana kalau aku beli nih dan bawak masuk shopping mall. Kau rasa??!! Masa tu orang semua akan pandang aku tak berkelip agaknya. Hahaha!! Malu kot! Bukan malu sebab bawak stroller ni tapi malu sebab orang pandang semacam. 

Pada aku stroller ni kalau kau kaya lepas tu beli takat letak dalam bilik dan buat katil baby kau sesuailah kot. Sesuailah sebab nampak comel dan unik. Susah okeh nak nampak stroller macam ni. Kalau kau nampak online tu lain ceritalah kan. Tapi kalau depan mata agak payahlah.. Aku pun baru pertama kali nampak depan2. 

Cantik memang cantik tapi macam tak sesuai pulak di bawa berjalan. Macam mana nak sumbat dalam kereta? Hari tu aku jumpa stroller ni pun dekat Mothercare Singapore. Warna putih. Cantik.. Harga pun cantik. Tak mahal, murah je dalam RM 10 000!! Bahaha!! Kau rasa!! Mahal okeh, tapi ikut kemampuan kaulah kan. Agak rasa suka dan minat takde masalah pun. Betul tak. Janji ada duit belilah..

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!