13 Jun 2015

Preloved : Baby Chair

Assalamualaikum.. 



Eh, betul ke nama dia baby chair. Aku pun tak pasti. Oh, ini nama je second hand item ye tapi masih baru sebab babyAF tak nak pun duduk dalam ni. Stress haku. Haha!! Iye je mama beli awak tak nak pulak, biasa ni dia.. 



Beli ni dulu konon nak train anak duduk and senang nak bagi dia makan. Pernah masukkan dia sekali je tapi ngamuk2 dia lepas kan diri. Ciss sangat tu perangai. So, tak guna sampai ke sekarang. So, nak jual ni dulu aku beli RM199.90. Beli dekat butik dalam Jusco so now nak jual RM150. Takde calar ke apa ye sebab tak guna and jadi barang hiasan je dalam rumah ni. Daripada tak guna baik aku jual je, esok2 kalau ada anak lagi beli lain. haha!! Dasar perangai hantu shoping memang gini. 

Siap 1 set semua ye, ada tali pinggang, ada table. Table dia boleh sorok2. Tu bawah tu ada tulisan tu haa.. Itu meja dia. Tak nak pakai kau sorok masuk bawah tu. Kerusi ni ringan je kalau kau ada anak dah besar sikit pun boleh angkat lepas tu duduk tolong suap adik dia makan. Haa.. Senang kan. Ini nanti aku bagi sekali dengan kotak dia. So, tolonglah beli sebab aku nak kurangkan semak rumah ni. Memandangkan tak lama lagi nak raya so tolong mudahkan aku nak mengemas nanti. Haha!! 

Siapa area JB, beli2.. Lagi senang nak COD pun boleh. Tapi biasanya tengah2 malam lah sebab hubby kita busy. Haha!! 

Siapa berminat sila wassap aku ok. Nak tanya ke, nak bincang harga lagi ke, boleh punya takde hal. 

Wassap, telegram : +60136464455
Warning : Just message ok, no call. Oh, jangan jugak ade mesej menggatal ke ape, nanti laki iolls tumbuk u. Bahaha!!

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!