2 Dec 2015

Pirate Coffee Kluang

Assalamualaikum..



Alhamdulillah, setelah sekian lama dapat jugak merasa minum air ni. Bahaha!! jakun betul kan. Orang lain dah minum lama aku ni baru minggu lepas dapat minum. Untuk makluman korang air ni memang tengah femes. Silap time kau datang memang beratur panjang dan menunggu berejam.

Aku dah tahu lama dah pasal air ni tapi memandangkan aku bukan jenis rajin nak beratur lama2 walaupun hubby aku sanggup tapi aku yang menunggu ni gamaknya yang mengamuk nanti. Hihihi. Memang jenis takde kesabaran kot! 

Kebetulan masa tu aku tengah pusing2 cari keropok lekor dan lalu depan kedai dia. Tengok2 takde orang masa tu, apa lagi kami pun serbulah. Alhamdulillah.. tak sampai 5 minit dah dapat air dah. Syukur sangat!! Maybe masa tu ngam takde orang kot. 

Aku beli perisa vanilla dan coklat strawberry. Yang vanilla tu pergh!! Mengancam perisa dia. Coklat strawberry pun mengancam jugak tapi paling win vanilla la. Next time nak repeat lagi ye.. *kenyit mata kat hubby*

Next time hubby kata nak try coffee dia pulak, aku.. Nak try macam2. Bahaha!! Ye, aku memang jenis kuat minum ye. Patutlah pernah nampak ada orang post kat facebook  eratur berejam tapi minum tak sampai 5 minit dah habis. Hahaha!! Betul sangat.. 

Siapa orang Kluang nak beli boleh pergi kedai dia dekat depan Maybank Tmn Intan tu. Depan maybank tu kan ada tempat parking banyak2 kan? Haa.. Situlah. Dulu dekat bandar je, senang sikit kalau aku nak pergi sekarang dah jauh. Harga dia not bad, memang murah sebab tu orang suka beli. Menu dia yang ada kat situ sikit tapi sebenarnya kau boleh order macam2. Perisa yang takde dalam menu pun ada ye. Tapi harga mengikut perisa yang kau order ok.. 

So orang Kluang dah boleh try air dia. Tak sanggup beratur panjang2?? Takpe ade je orang yang sanggup buat delivery air ni tapi ada tempat2 dia. Kawan aku ada buat. Oklah, tengok air ni teringat2 pulak. Hurm... Rasa macam nak balik Kluang pulak. Bahaha!!

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!