4 Jun 2016

JPO SALE!!!

Assalamualaikum..

Esok last wei.. Siapa2 dekat bolehlah pergi masih sempat lagi ni. 

Murah ke? Agak2 diskaun 60% mahal ke murah? 

Ala.. Memanglah, belum diskaun harga dah berapa diskaun pun macam tak diskaun je. Hello... Pada aku agak murahlah wei. Takkan harga riban2 kau nak harga dia lepas sale RM5 kot.. Kikiki.. 

Nak raya ni apa lagi shopping le mana patut sementara harga murah cecah tanah. Hahaha!! Best oo tak puas shopping.. *kenyit mata kat hubby sikit. Hihihi.. Aku pergi dah 3 kali, mostly semuanya ada diskaun. Paling kurang aku tengok pun diskaun 40%. Macam hari tu kitorang masuk Armani Exchange tshirt dia ada yang RM40 lebih dah dapat. Cantik2 pulak tu. Hari pertama kitorang datang sampai 2 kali. 

Sebabnya? Sebab tak dapat nak decide nak bagi hubby aku present apa untuk birthday dia. Dari nak beli baju, tali pinggang, pastu aku rasa tak best sebab baju macam selalu je beli. Nak beli sesuatu yang kami jarang beli. Nak beli cap, tapi macam tak best jugak. Bila decide nak beli jam sekali jam tu just ada untuk lelaki je, perempuan punya takde. Memang taklah hubby aku nak kan. So, kami keluar pergi bandar. Eh, tiba2 terfikir macam nak beli 'something' so malam tu kami patah balik pergi JPO. Oh, aku tak ada kesabaran yang kuat nak pergi masa 3hb (semalam). 

Jalan2 masuk butik Coach tengok2 harga beg wah... Manyak diskaun ohh.. Yelah, kalau RM2000 boleh dapat dalam RM900 tak ke sawan kau tengok. Terkebil2 jelah kat situ.

Ramai sangat tak? Oklah, berapa kali aku pergi dalam masa terdekat ni takdelah sampai rabak nak tunggu. *ganas betul ayat aku. Kejap lagi hubby aku baca habislah.. Masa 1st aku pergi tu tak kena beratur pun, baru ni pergi kena pulak. Maybe orang dah start ramai datang kan. Maklumlah dah nak last day ni. 

Apa kau beli? Aku.. Aku adalah beli barang2 sikit, nak rayakan. Belilah beg raya. Membazir? Tak ye, nak tau kenapa sebab aku akan beli beg setahun sekali je. Hahaha!! Baguskan aku. Tapi lepas ni tak taulah.. ;P 

Kata beli, mana gambar? Eh, motif kau mintak gambar. Hahaha!! Taklah gambar nanti aku update lain. Tapi bukanlah gambar barang2 yang aku beli ye, memang taklah aku nak ambil gambar tepek kat blog aku ni. Gambar kami masa di JPO je boleh. 

Sebut pasal JPO ni malam tadi gigih betul korang yang redah jam tu. Katanya jam teruk, aku yang tak penyabar ni memang elok sangat duduk rumah senyap2. Hahaha!! Tapi sekarang dah tak jam macam malam tadi tu. Malam tadi je orang ramai maklumlah bukak sampai pukul 2 pagi. So, sekarang dah boleh jalan melenggang mak limah nak shopping kat JPO. ;P

Soh, moh le beramai2 memeriahkan lagi JPO Sale ni. Kalau tak sempat pun tak pe.. Sebab JPO ni memang hari2 ada sale. Ada orang kata JPO barang tak up to date. Pada aku terpulang koranglah, kalau ada duit lebih beli je kat mana2 tak kisah. Kat Singapore pun sekarang certain butik tengah Sale 60%. Ikutkan hubby aku nak belikan kat sana tapi fahamlah, barang tak nampak depan mata. Perempuan mestilah nak belek, tenung dulu kan? Nantilah, ada free kita shopping baju raya kat sana ye.. 

Oh, nanti aku share favourite place aku shopping ye. Confirm tak menyesal!! Sebelum nak raya nanti bolehlah korang ke sana. 

No comments:

Post a Comment

Tolong tinggalkan comment anda.. tapi peringatan!!
Tolong jangan tulis mengarut+kasar, ohkey?!!